25-08-2013
zmień rozmiar tekstu
A+ A-
Wpływ Bobbi wykracza jednak poza branżę kosmetyczną i projektowanie mody. Dążąc do wzmocnienia pozycji kobiet w różnym wieku, Brown zapewnia szkole średniej The Broome Street Academy Charter High School oraz organizacji Dress for Success hojne, całoroczne wsparcie w postaci pieniężnej i pozafinansowej. Wspiera również swoją alma mater - Emerson College, gdzie zorganizowała Uniwersytet Bobbi Brown – serię warsztatów dla obiecujących młodych wizażystów. W 2008 r. Uniwersytet Stanowy w Montclair przyznał jej tytuł doctora honoris causa. W 2010 r. Bobbi została powołana przez prezydenta do Komitetu Doradczego ds. Polityki Handlowej i Negocjacji, a Pierwsza Dama Stanów Zjednoczonych zaprosiła ją do udziału w skierowanym do młodych kobiet i opracowanym przez Biały Dom programie Leadership & Mentoring Program.
W 2010 Bobbi zapoczątkowała kampanię Pretty Powerful, zainspirowaną przekonaniem, że „każda kobieta jest piękna, nawet bez makijażu, ale dzięki właściwemu makijażowi może stać się Pretty Powerful”. W kampanii, która spotkała się z zachwytem kobiet na całym świecie, po raz pierwszy wykorzystano zdjęcia zwykłych kobiet przed i po stylizacji. Wiosną 2013 r. Bobbi rozwinęła swój pomysł, uruchamiając kampanię Pretty Powerful skierowaną do kobiet i dziewcząt - pierwszą w historii marki globalną inicjatywę dobroczynną, umożliwiającą kobietom samorealizację w drodze zapewnienia im wykształcenia, środków oraz pomocy w zdobyciu kompetencji i doświadczenia zawodowego.
W miarę światowej ekspansji marki przesłanie Bobbi pozostaje jednak niezmienne - “Tajemnica piękna jest prosta: bądź sobą.”